Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
STEEMKR.COM IS SPONSORED BY
ADVERTISEMENT
Sort Order:  trending

Interesting. So she's gonna reach out to the whole country on weight loss challenge?

·

Omg, this had me rolling this morning when i woke up. According to one of the late night tv shows, there was a comment made that tom hanks might be his running mate( vice president). on top of all this the damn election that the usgoverment convently holds in the middle of a work day, isnt for another 3 years lol quite the set up

·
·

Soft drinks company is sponsoring the world health organization on their research in sugar leads to obese, and guess what the report say? Sugar is not the leading factor of obesity. As usual, the feds ady got everything worked out for them. If kids wanna grow up become a president? First, go to Hollywood.